Managementboek; voer voor succesvolle ondernemers!

Boeken & tijdschriften
Managementboek

Managementboek is al meer dan 30 jaar dé specialist voor wie zich professioneel wil ontwikkelen. Managementboek is op boekengebied een superspecialist in de vakgebieden die voor bedrijven en ondernemers het belangrijkst zijn: management, marketing, organisatie en juridisch.

Bestel nu via Starterspakket.nl


  • Goeiegast - €24.34
    Hoe een doodgewone Brabantse dorpsinstallateur een verfrissend voorbeeld werd van ultieme medewerker- en klantgerichtheid.
    Auteur: Martijn Verspeek
    Bestellen

  • Superfijne klanten - €21.5
    Zet ambassadeurs in om ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen. Juist in dit digitale tijdperk heeft een goede mond-tot-mond strategie zin!
    Auteur: Jos Burgers
    Bestellen

  • Businessplan op 1 A4 - €17.5
    De methodiek in dit boek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja je leest het goed: één A4) dat leidt van visie naar actie.
    Auteur: Marc van Eck
    Bestellen

  • Beter is meer - €25.99
    Door de andere 20 procent te belichten stelt dit boek jou in staat om op een leuke manier én binnen een jaar de productiviteit van jouw bedrijf enorm te verhogen.
    Auteur: Pieter Peelen
    Bestellen

  • Het familiebedrijf: Overnemen of wegwezen? - €32.99
    Opvolger worden van het familiebedrijf: het lijkt misschien logisch. Maar als je eenmaal aan het roer staat (of onderweg bent om de teugels over te nemen), blijkt het toch net even anders dan je dacht.
    Auteur: Melissa Buijens
    Bestellen

  • AI-personalisatie strategie - €32.5
    Winnaar PIM Marketingliteratuurprijs 2025  'AI-personalisatie strategie' laat zien hoe organisaties AI kunnen inzetten om klantbeleving te optimaliseren, met herkenning, erkenning en maatwerk als sleutelprincipes.
    Auteur: Jean-Pierre Thomassen
    Bestellen

  • De boekmarketingbijbel - €24.5
    De boekmarketingbijbel laat zien hoe je een goed marketingplan ontwikkelt. Ontdek hoe je een band opbouwt met je pubiek, sociale media en e-mail slim combineert en fans verandert in ambassadeurs.
    Auteur: Denise Hulst
    Bestellen

  • Het Contentkanon - €29.99
    In 'Het Contentkanon' laat Chantal zien hoe je een toekomstbestendige contentstrategie bouwt met een proactieve én reactieve aanpak van contentmarketing.
    Auteur: Chantal Smink
    Bestellen

  • Op ons bord - €25
    Wanneer burgermeisje Anita trouwt met vee-inkoper Edwin, komt ze terecht in de wereld van het agrarisch ondernemen. Het boerenleven lijkt romantisch, vrij en vol beloftes.
    Auteur: Anita Heijdra
    Bestellen

  • Moeiteloos ondernemen - €24.95
    Succes lijkt soms moeiteloos te komen aanwaaien en soms is het nergens te vinden. Dat verschil heeft niets te maken met je product of hoe goed je je klanten bedient, het heeft te maken met de onderstroom van je bedrijf.
    Auteur: Martijn Meima
    Bestellen

  • De mindsetberg - €24.95
    Peter Starke maakt in De mindsetberg op een scherpe en verfrissende manier de vertaalslag van topsport naar ondernemen, met veel herkenbare voorbeelden uit de sportwereld.
    Auteur: Peter Starke
    Bestellen

  • Kies NOOIT voor je klant - €29.5
    Voor elke zelfstandige die denkt: is dit het nou? Dit boek bevat geen theorie, geen gelul. Gewoon lezen voor grip op je werk én je leven. Voor elke ondernemer die s ’avonds zijn werk nog mee naar bed neemt.
    Auteur: Meindert Engberts
    Bestellen

  • ChatGPT als tweede Brein - €29.95
    Wil je ChatGPT optimaal inzetten in je schrijfproces? Leren hoe je je beste prompts schrijft? Hoe je een eigen versie van ChatGPT bouwt? Ontdek in dit boek hoe je veel tijd bespaart in je schrijfproces en contentcreatie.
    Auteur: Martin van Kranenburg
    Bestellen

  • Eén fan per dag - €21.5
    Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.
    Auteur: Jos Burgers
    Bestellen

  • Het MKB Canvas - €45
    Met het 'MKB Canvas' krijg je praktische handvatten om helder te denken, structuur aan te brengen en je team in beweging te krijgen. Je creëert ruimte in je agenda, overzicht in je bedrijf en geld op de bank.
    Auteur: Bart van den Belt
    Bestellen

  • Wacht niet op de wind, ga roeien! - €21.5
    In 'Wacht niet op de wind, ga roeien!' geeft bestsellerauteur Jos Burgers praktische adviezen om in uitdagende tijden bestaande klanten aan je te binden en nieuwe klanten te werven.
    Auteur: Jos Burgers
    Bestellen

  • ZEAL: Groeitaal voor ondernemers - €35
    Ole van der Straaten en Anthony Meijer zu Schlochtern vertellen hoe jij met de ZEAL-groeitaal niet alleen het probleem bent, maar ook de oplossing kunt zijn.
    Auteur: Ole van der Straaten
    Bestellen

  • De Wet van Snuf - €21.5
    Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat u geeft, krijgt u terug. Een krachtig principe, dat vrijwel altijd en overal opgaat.
    Auteur: Jos Burgers
    Bestellen

  • Contagious - €27.04

    Auteur: Jonah Berger
    Bestellen

  • Marketing Denken, Marketing Doen - €67.5
    Deze innovatieve leermethode biedt gebruikers een solide en actuele basis die alle essentiële onderdelen van marketing omvat, met bewezen effectieve modellen, stappenplannen en best practices die de nieuwste inzichten volgen en verouderde denkwijzen
    Auteur: Marjolein Visser
    Bestellen

  • Dienstenmarketingmanagement - €73.95
    'Dienstenmarketingmanagement' biedt een gestructureerd overzicht van de ontwikkeling en uitvoering van marketingbeleid bij dienstverleners.
    Auteur: Wouter de Vries jr.
    Bestellen

  • Wellbeing in business - €32.5
    Arbeid wordt nog schaarser dan kapitaal en klanten. Concurreren op personeel is daarom noodzakelijk om een toekomstbestendige organisatie te ontwikkelen.
    Auteur: Jeroen Kemperman
    Bestellen

  • Oos Kesbeke, augurkenkoning - €22.99
    In een verhaal vol hartverwarmende anekdotes, hilarische avonturen, tegenslagen en overwinningen, vertelt Oos hoe hij op geheel eigen wijze de augurk sexy wist te maken en Kesbeke Fijne Tafelzuren omtoverde tot een florerend bedrijf.
    Auteur: Marcel Langedijk
    Bestellen

  • LEVEL 3 IN SALES (editie '24-'26) - €27.95
    Met LEVEL 3 sales ben je een structureel en meetbaar onderdeel van het realiseren en overtreffen van de dromen/ambities van je klant.
    Auteur: Wessel Berkman
    Bestellen

  • StoryBrand - €31.99
    Door gebruik te maken van zeven universele verhaalprincipes creëert StoryBrand voor elk bedrijf effectieve boodschappen die ingezet kunnen worden op websites, presentaties en social mediakanalen.
    Auteur: Donald Miller
    Bestellen

  • Klanten zijn eigenlijk nét mensen! - €24.95
    Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto.
    Auteur: Jos Burgers
    Bestellen

  • 101 beïnvloedingstechnieken - €27.5
    Ook jij kunt deze resultaten behalen. In 101 beïnvloedingstechnieken ontdek je de wetenschappelijk bewezen methodes die top-performers dagelijks gebruiken.
    Auteur: Nicol Tadema
    Bestellen

  • They Ask, You Answer - €28.5
    Tegenwoordig wordt meer dan driekwart van de aankoopbeslissingen genomen louter op basis van online gevonden informatie. Als je met je bedrijf wilt groeien, moet je daarom online de autoriteit worden in jouw branche.
    Auteur: Danielle Navas-Brandt
    Bestellen

  • SALES. Oprecht & ontspannen - €32.5
    Of je nu ondernemer, adviseur, sales-accountmanager of Customer Success Manager bent, je weet dat klanten tegenwoordig zelf al onderzoek doen en niet zitten te wachten op verkooppraatjes.
    Auteur: Klaas Kroezen
    Bestellen

  • Kennis, Keuzes, Knaken - €25.62
    De meeste ondernemers zijn ontzettend goed in hun vak, maar worstelen met het financiële deel in hun bedrijf. Ze zijn, zoals wij dat noemen, Money Makers.
    Auteur: Maarten Visser
    Bestellen

  • De Grote Marketing Reset - €29.99
    De Grote Marketing Reset laat zien waarom oude strategieën hun kracht verliezen en hoe je jezelf kunt positioneren om te winnen in de nieuwe realiteit.
    Auteur: Sebastiaan Elsholz
    Bestellen

  • Hondenbrokken - €21.5
    In dit aanstekelijke verhaal vertelt Burgers wat klanten echt willen: goed geholpen worden. Dit zorgt voor trouwe klanten, die ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten.
    Auteur: Jos Burgers
    Bestellen

  • Gek op gaten! - €21.5
    Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen.
    Auteur: Jos Burgers
    Bestellen

  • Relaxed vlammen - €30.99
    Negen van de tien ondernemers is binnen tien jaar uit business. 63% verdient minder dan het minimumloon. Bizar! Aan hard werken ligt het meestal niet.
    Auteur: John Slabbekoorn
    Bestellen

  • Iedereen praat erover - €29.95
    Dit is het eerste boek dat verder gaat dan de vraag waarom mond-tot-mondreclame belangrijk is.
    Auteur: Rob de Groot
    Bestellen

  • 500 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts - €25
    Met maar liefst 500 tips en ideeën weet jij straks makkelijker de weg te vinden op de tijdlijn, voor zowel het persoonlijke profiel als de bedrijfspagina.
    Auteur: Corinne Keijzer
    Bestellen

  • Het Handboek Category Management - €47
    Retail is een grote branche, waar de ontwikkelingen mede gedreven door intense concurrentie heel snel gaan.
    Auteur: Evelyn van Leur
    Bestellen

  • Building a Storybrand 2.0 - €32.63

    Auteur: Donald Miller
    Bestellen

  • Redefining Retail - €28.41
    In Redefining Retail: 10 Guiding Principles for a Post-Digital World, renowned international marketers Prof. Philip Kotler and Dr. Giuseppe Stigliano deliver a timely and insightful examination of retail and consumer brand marketing.
    Auteur: Philip Kotler
    Bestellen

  • The Science and Art of Branding - €97.97
    "The Science and Art of Branding" maakt een duidelijk onderscheid tussen de intenties van de producent, de realiteit van het externe merk en de merkperceptie van de consument.
    Auteur: Giep Franzen
    Bestellen

  • Permission Marketing - €39.39
    Door zich uitsluitend te richten op mensen die geïnteresseerd zijn in de producten en diensten van de onderneming en die ook hebben aangegeven hierover geïnformeerd te willen worden kan de effectiviteit van de marketinginspanningen enorm worden vergr
    Auteur: Seth Godin
    Bestellen

  • Social Media Management - €57.96
    De opkomst van social media heeft de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen, kopen en evalueren veranderd.
    Auteur: Karin Ruigrok
    Bestellen

  • Basisboek Sales - €69.95
    Basisboek Sales is dé complete en toegankelijke introductie tot het vakgebied van sales en biedt jouw studenten de optimale voorbereiding op een succesvolle carrière.
    Auteur: Robin van der Werf
    Bestellen

  • Geld en generaties - €34.99
    G€LD & GENERATIES biedt een heldere kijk op de complexe wisselwerking tussen familie, bedrijf en vermogen.
    Auteur: Anneleen Michiels
    Bestellen

  • Anatomie van de Verleiding - €36.5
    Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence.
    Auteur: Paul Postma
    Bestellen

  • Het Clockwork-effect - €38.5
    Michalowicz maakt het idee van minder doen in minder tijd praktisch uitvoerbaar met behulp van een eenvoudig zevenstappenplan.
    Auteur: Mike Michalowicz
    Bestellen

  • Positioneren - €42.5
    In onze multimediale samenleving, waar de social media nogal eens de boventoon voeren, is beeldvorming steeds belangrijker.
    Auteur: Rik Riezebos
    Bestellen

  • Wellbeing in business - €27.95
    Arbeid wordt nog schaarser dan kapitaal en klanten. Concurreren op personeel is daarom noodzakelijk om een toekomstbestendige organisatie te ontwikkelen.
    Auteur: Jeroen Kemperman
    Bestellen