
Managementboek is al meer dan 30 jaar dé specialist voor wie zich professioneel wil ontwikkelen. Managementboek is op boekengebied een superspecialist in de vakgebieden die voor bedrijven en ondernemers het belangrijkst zijn: management, marketing, organisatie en juridisch.
Bestel nu via Starterspakket.nl
-
Superfijne klanten - €21.5
Zet ambassadeurs in om ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen. Juist in dit digitale tijdperk heeft een goede mond-tot-mond strategie zin!
Auteur: Jos Burgers
Bestellen -
Branding - €53.96
BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement, ‘The Game of the Name’.
Auteur: Andy Mosmans
Bestellen -
De Grote Marketing Reset - €29.99
De Grote Marketing Reset laat zien waarom oude strategieën hun kracht verliezen en hoe je jezelf kunt positioneren om te winnen in de nieuwe realiteit.
Auteur: Sebastiaan Elsholz
Bestellen -
Zo maak je een ondernemingsplan - €33.95
Met Zo maak je een ondernemingsplan leren studenten aan de hand van een stappenplan zelfstandig een ondernemingsplan te schrijven. De eerste stap is erop gericht jezelf als ondernemer te leren kennen.
Auteur: Roel Grit
Bestellen -
StoryBrand - €31.99
Door gebruik te maken van zeven universele verhaalprincipes creëert StoryBrand voor elk bedrijf effectieve boodschappen die ingezet kunnen worden op websites, presentaties en social mediakanalen.
Auteur: Donald Miller
Bestellen -
They Ask, You Answer - €28.5
Tegenwoordig wordt meer dan driekwart van de aankoopbeslissingen genomen louter op basis van online gevonden informatie. Als je met je bedrijf wilt groeien, moet je daarom online de autoriteit worden in jouw branche.
Auteur: Danielle Navas-Brandt
Bestellen -
Ondernemen met informatie - €70.95
Ondernemen met informatie laat studenten in drie samenhangende delen kennismaken met de informatievoorziening in een onderneming.
Auteur: Jan Snijders
Bestellen -
Vaker in de media - €35.99
Media-aandacht kan veel betekenen voor je expertstatus en je carrière. Met dit boek krijg je alles in handen om, als vrouw, het podium te pakken.
Auteur: Janneke van Heugten
Bestellen -
Businessplan op 1 A4 - €17.5
De methodiek in dit boek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja je leest het goed: één A4) dat leidt van visie naar actie.
Auteur: Marc van Eck
Bestellen -
ChatGPT als tweede Brein - €29.95
Wil je ChatGPT optimaal inzetten in je schrijfproces? Leren hoe je je beste prompts schrijft? Hoe je een eigen versie van ChatGPT bouwt? Ontdek in dit boek hoe je veel tijd bespaart in je schrijfproces en contentcreatie.
Auteur: Martin van Kranenburg
Bestellen -
Retailmarketing - €69.95
In Retailmarketing staat centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht, in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is.
Auteur: Frank Quix
Bestellen -
Relaxed vlammen - €30.99
Negen van de tien ondernemers is binnen tien jaar uit business. 63% verdient minder dan het minimumloon. Bizar! Aan hard werken ligt het meestal niet.
Auteur: John Slabbekoorn
Bestellen -
Het Contentkanon - €29.99
In 'Het Contentkanon' laat Chantal zien hoe je een toekomstbestendige contentstrategie bouwt met een proactieve én reactieve aanpak van contentmarketing.
Auteur: Chantal Smink
Bestellen -
The E-Myth - Nederlandse editie - €23.99
In de instantklassieker The E-Myth laat bedrijfsadviseur Gerber zien hoe veelvoorkomende aannames het runnen van een bedrijf in de weg kunnen zitten.
Auteur: Michael Gerber
Bestellen -
Grondslagen van de marketing - €87.95
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen.
Auteur: Bronis Verhage
Bestellen -
Event design handbook - €31.99
This handbook will change the way you think about how events change the world you live in. It shows the way to re-design your world on one sheet of paper using the #EventCanvas.
Auteur: Roel Frissen
Bestellen -
The diary of a CEO - De 33 wetten van zakendoen & leven - €22.99
Steven Bartlett is een van de opvallendste ondernemers ter wereld en de host van de succesvolle podcast The Diary of a CEO. In dit gelijknamige boek presenteert hij zijn 33 fundamentele wetten op het gebied van zakendoen en het leven.
Auteur: Steven Bartlett
Bestellen -
ZEAL: Groeitaal voor ondernemers - €35
Ole van der Straaten en Anthony Meijer zu Schlochtern vertellen hoe jij met de ZEAL-groeitaal niet alleen het probleem bent, maar ook de oplossing kunt zijn.
Auteur: Ole van der Straaten
Bestellen -
Hondenbrokken - €21.5
In dit aanstekelijke verhaal vertelt Burgers wat klanten echt willen: goed geholpen worden. Dit zorgt voor trouwe klanten, die ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten.
Auteur: Jos Burgers
Bestellen -
Nummer 1 - €25.99
In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je met onorthodoxe marketing de nummer 1 wordt in je markt.
Auteur: Aartjan van Erkel
Bestellen -
De 5 groeifasen voor zzp'ers - €20
Ben jij een slimme, creatieve professional met een eigen bedrijf? Je levert uitstekend werk, maar voelt je geen ‘echte’ ondernemer.
Auteur: Ellen de Lange-Ros
Bestellen -
Marketing de essentie - €66.95
Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden.
Auteur: Philip Kotler
Bestellen -
Principes van marketing - €79.95
Auteur: Philip Kotler
Bestellen -
Scale-ups & downs - €24.99
In 'Scale-ups & downs' nemen Wendy van Ierschot, internationaal expert op het gebied van People & Culture in snelgroeiende organisaties, en striptekenaar Gerrit de Jager je mee langs de vier cruciale fasen van een scale-up.
Auteur: Wendy van Ierschot
Bestellen -
Essentie van dienstenmarketingmanagement - €59.95
Essentie van dienstenmarketingmanagement leert studenten hoe zij binnen dienstverlenende organisaties op een efficiënte manier invulling kunnen geven aan het marketingbeleid.
Auteur: Ton Borchert
Bestellen -
Copy & Concept - €59.95
Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.
Auteur: Bert Tobokholt
Bestellen -
Impactvol ondernemen in de praktijk - €29.9
Na het lezen van dit boek weet je dat sturen op duurzame ontwikkeling en daarmee positieve impact realiseren niet alleen iets is voor grote leiders, duurzame helden of CEO’s. Jij kunt dit ook!
Auteur: Paul van Ruiten
Bestellen -
Share the Vibe - €40
Dit boek beschrijft vanuit de dagelijkse praktijk van de citymarketingorganisatie Eindhoven365 de gekozen aanpak en creatieve uitwerking.
Auteur: Peter Kentie
Bestellen -
This is Marketing - €24.65
Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books.
Auteur: Seth Godin
Bestellen -
Online marketing, de essentie - €44.95
Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak. Voor elke onderneming kan online marketing een belangrijke rol spelen in het bereiken en behouden van klanten.
Auteur: Nino Adamo
Bestellen -
De Lean startup - €31.5
In deze uitgave leest u alles over de principes en technieken van de Lean Startup. De methode is ontworpen om u te leren hoe u een startup opbouwt.
Auteur: Eric Ries
Bestellen -
Marketing: modellen en berekeningen, 2e herziene editie - €40.95
'Marketing: modellen en berekeningen' geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing.
Auteur: Ton Borchert
Bestellen -
Basisboek contentmarketing en community building - €39.95
Consumenten van nu bepalen zelf welke content zij wanneer tot zich nemen en bij welke communities zij zich aansluiten.
Auteur: Irma Machielse
Bestellen -
Goed werk - €22.99
Goed werk biedt inspiratie voor ambitieuze idealisten. Want met goeddoen en verantwoorde producten maken is wel degelijk geld te verdienen (en zelfs een huis te kopen), bewijzen sociaal ondernemers.
Auteur: Susan Sjouwerman
Bestellen -
Scale-ups & downs - €14.99
In 'Scale-ups & downs' nemen Wendy van Ierschot, internationaal expert op het gebied van People & Culture in snelgroeiende organisaties, en striptekenaar Gerrit de Jager je mee langs de vier cruciale fasen van een scale-up.
Auteur: Wendy van Ierschot
Bestellen -
Design: The Whole Story - €39.97
A revised edition of this popular history of design, updated to reflect innovations since the book's first publication in 2016.
Auteur: Elizabeth Wilhide
Bestellen -
101 beïnvloedingstechnieken - €27.5
Ook jij kunt deze resultaten behalen. In 101 beïnvloedingstechnieken ontdek je de wetenschappelijk bewezen methodes die top-performers dagelijks gebruiken.
Auteur: Nicol Tadema
Bestellen -
Business marketing - €84.95
Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de nieuwste inzichten op het gebied van online marketing
Auteur: Kees Gelderman
Bestellen -
Consumentengedrag, de basis - €75.95
Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties.
Auteur: André Weber
Bestellen -
Basisboek data-driven marketing - €51.95
Evenals de eerste editie is het boek een brede afspiegeling van het gebruik van data: van metrics tot privacy, data-communicatie en optimalisatie.
Auteur: Danny Oosterveer
Bestellen -
Internationaal ondernemen - €62.95
Met Internationaal ondernemen krijgen Nederlandstalige programma’s in het hoger onderwijs een Nederlandstalig boek waarin de basisbeginselen van het internationaal ondernemen worden uitgelicht.
Auteur: Radha Jethu-Ramsoedh
Bestellen -
Basisboek Online Marketing - €79.95
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media.
Auteur: Marjolein Visser
Bestellen -
Strategische marketingplanning - €79.95
In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces.
Auteur: Karel Jan Alsem
Bestellen -
Building a Storybrand 2.0 - €32.3
Auteur: Donald Miller
Bestellen -
Databedreven marketing - €33.95
Data-bedreven marketing reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om waardevolle data naar zinvolle inzichten te vertalen en daarmee hun marketinginspanningen te verbeteren.
Auteur: Danny Oosterveer
Bestellen -
De complete marketingmethode NIMA A-B-C - €79.5
'De Complete Marketing Methode NIMA A-B-C' is met zeer veel aandacht ontwikkeld voor zowel studenten, professionals als opleiders die hun inzicht in het marketingvak willen verdiepen, zowel voor het heden als voor de toekomst.
Auteur: William Van Vessem
Bestellen -
500 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts - €22.5
Met maar liefst 500 tips en ideeën weet jij straks makkelijker de weg te vinden op de tijdlijn, voor zowel het persoonlijke profiel als de bedrijfspagina.
Auteur: Corinne Keijzer
Bestellen -
Werk aan je Merk - De On Brand® Methode - €27
Iedereen kan nu aan de slag met branding. Weg met ingewikkelde theorieën en onbegrijpelijk jargon. Werk aan een sterk merk met dit toegankelijke boek.
Auteur: Marta Klement
Bestellen