
Managementboek is al meer dan 30 jaar dé specialist voor wie zich professioneel wil ontwikkelen. Managementboek is op boekengebied een superspecialist in de vakgebieden die voor bedrijven en ondernemers het belangrijkst zijn: management, marketing, organisatie en juridisch.
Bestel nu via Starterspakket.nl
-
Superfijne klanten - €21.5
Zet ambassadeurs in om ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen. Juist in dit digitale tijdperk heeft een goede mond-tot-mond strategie zin!
Auteur: Jos Burgers
Bestellen -
Branding - €53.96
BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement, ‘The Game of the Name’.
Auteur: Andy Mosmans
Bestellen -
Zo maak je een ondernemingsplan - €33.95
Met Zo maak je een ondernemingsplan leren studenten aan de hand van een stappenplan zelfstandig een ondernemingsplan te schrijven. De eerste stap is erop gericht jezelf als ondernemer te leren kennen.
Auteur: Roel Grit
Bestellen -
De Grote Marketing Reset - €29.99
De Grote Marketing Reset laat zien waarom oude strategieën hun kracht verliezen en hoe je jezelf kunt positioneren om te winnen in de nieuwe realiteit.
Auteur: Sebastiaan Elsholz
Bestellen -
StoryBrand - €31.99
Door gebruik te maken van zeven universele verhaalprincipes creëert StoryBrand voor elk bedrijf effectieve boodschappen die ingezet kunnen worden op websites, presentaties en social mediakanalen.
Auteur: Donald Miller
Bestellen -
They Ask, You Answer - €28.5
Tegenwoordig wordt meer dan driekwart van de aankoopbeslissingen genomen louter op basis van online gevonden informatie. Als je met je bedrijf wilt groeien, moet je daarom online de autoriteit worden in jouw branche.
Auteur: Danielle Navas-Brandt
Bestellen -
ChatGPT als tweede Brein - €29.95
Wil je ChatGPT optimaal inzetten in je schrijfproces? Leren hoe je je beste prompts schrijft? Hoe je een eigen versie van ChatGPT bouwt? Ontdek in dit boek hoe je veel tijd bespaart in je schrijfproces en contentcreatie.
Auteur: Martin van Kranenburg
Bestellen -
Ondernemen met informatie - €70.95
Ondernemen met informatie laat studenten in drie samenhangende delen kennismaken met de informatievoorziening in een onderneming.
Auteur: Jan Snijders
Bestellen -
Businessplan op 1 A4 - €17.5
De methodiek in dit boek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja je leest het goed: één A4) dat leidt van visie naar actie.
Auteur: Marc van Eck
Bestellen -
Het Contentkanon - €29.99
In 'Het Contentkanon' laat Chantal zien hoe je een toekomstbestendige contentstrategie bouwt met een proactieve én reactieve aanpak van contentmarketing.
Auteur: Chantal Smink
Bestellen -
De 5 groeifasen voor zzp'ers - €20
Ben jij een slimme, creatieve professional met een eigen bedrijf? Je levert uitstekend werk, maar voelt je geen ‘echte’ ondernemer.
Auteur: Ellen de Lange-Ros
Bestellen -
Outside in - €38.99
Wat is klantervaring? Heel eenvoudig, het gevoel dat uw klanten hebben bij elke interactie met uw bedrijf.
Auteur: Harley Manning
Bestellen -
Retailmarketing - €69.95
In Retailmarketing staat centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht, in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is.
Auteur: Frank Quix
Bestellen -
Scale-ups & downs - €24.99
In 'Scale-ups & downs' nemen Wendy van Ierschot, internationaal expert op het gebied van People & Culture in snelgroeiende organisaties, en striptekenaar Gerrit de Jager je mee langs de vier cruciale fasen van een scale-up.
Auteur: Wendy van Ierschot
Bestellen -
Event design handbook - €31.99
This handbook will change the way you think about how events change the world you live in. It shows the way to re-design your world on one sheet of paper using the #EventCanvas.
Auteur: Roel Frissen
Bestellen -
ZEAL: Groeitaal voor ondernemers - €35
Ole van der Straaten en Anthony Meijer zu Schlochtern vertellen hoe jij met de ZEAL-groeitaal niet alleen het probleem bent, maar ook de oplossing kunt zijn.
Auteur: Ole van der Straaten
Bestellen -
Hondenbrokken - €21.5
In dit aanstekelijke verhaal vertelt Burgers wat klanten echt willen: goed geholpen worden. Dit zorgt voor trouwe klanten, die ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten.
Auteur: Jos Burgers
Bestellen -
Relaxed vlammen - €30.99
Negen van de tien ondernemers is binnen tien jaar uit business. 63% verdient minder dan het minimumloon. Bizar! Aan hard werken ligt het meestal niet.
Auteur: John Slabbekoorn
Bestellen -
Grondslagen van de marketing - €87.95
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen.
Auteur: Bronis Verhage
Bestellen -
The E-Myth - Nederlandse editie - €23.99
In de instantklassieker The E-Myth laat bedrijfsadviseur Gerber zien hoe veelvoorkomende aannames het runnen van een bedrijf in de weg kunnen zitten.
Auteur: Michael Gerber
Bestellen -
Marketing de essentie - €66.95
Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden.
Auteur: Philip Kotler
Bestellen -
Essentie van dienstenmarketingmanagement - €59.95
Essentie van dienstenmarketingmanagement leert studenten hoe zij binnen dienstverlenende organisaties op een efficiënte manier invulling kunnen geven aan het marketingbeleid.
Auteur: Ton Borchert
Bestellen -
Full System Marketing - Hoe je voorloper wordt in B2B marketing en sales - €24.95
Full System Marketing is voor B2B marketeers die voorloper willen worden in hun niche. Het biedt een strategisch kader voor B2B-bedrijven die willen groeien in een snel veranderende markt.
Auteur: Jordi Bron
Bestellen -
Share the Vibe - €40
Dit boek beschrijft vanuit de dagelijkse praktijk van de citymarketingorganisatie Eindhoven365 de gekozen aanpak en creatieve uitwerking.
Auteur: Peter Kentie
Bestellen -
Impactvol ondernemen in de praktijk - €29.9
Na het lezen van dit boek weet je dat sturen op duurzame ontwikkeling en daarmee positieve impact realiseren niet alleen iets is voor grote leiders, duurzame helden of CEO’s. Jij kunt dit ook!
Auteur: Paul van Ruiten
Bestellen -
Kennis, Keuzes, Knaken - €25.62
De meeste ondernemers zijn ontzettend goed in hun vak, maar worstelen met het financiële deel in hun bedrijf. Ze zijn, zoals wij dat noemen, Money Makers.
Auteur: Maarten Visser
Bestellen -
Nummer 1 - €25.99
In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je met onorthodoxe marketing de nummer 1 wordt in je markt.
Auteur: Aartjan van Erkel
Bestellen -
Basisboek Customer Journey - €44.95
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat.
Auteur: Stephan van Slooten
Bestellen -
Databedreven marketing - €33.95
Data-bedreven marketing reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om waardevolle data naar zinvolle inzichten te vertalen en daarmee hun marketinginspanningen te verbeteren.
Auteur: Danny Oosterveer
Bestellen -
Strategische marketingplanning - €79.95
In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces.
Auteur: Karel Jan Alsem
Bestellen -
Copy & Concept - €59.95
Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.
Auteur: Bert Tobokholt
Bestellen -
Business marketing - €84.95
Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de nieuwste inzichten op het gebied van online marketing
Auteur: Kees Gelderman
Bestellen -
Range - €16.21
Auteur: David Epstein
Bestellen -
101 beïnvloedingstechnieken - €27.5
Ook jij kunt deze resultaten behalen. In 101 beïnvloedingstechnieken ontdek je de wetenschappelijk bewezen methodes die top-performers dagelijks gebruiken.
Auteur: Nicol Tadema
Bestellen -
Zero to One - €19.28
The next Bill Gates will not build an operating system. The next Larry Page or Sergey Brin won’t make a search engine. If you are copying these guys, you aren’t learning from them.
Auteur: Blake Masters
Bestellen -
Basisboek Online Marketing - €79.95
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media.
Auteur: Marjolein Visser
Bestellen -
Internationaal ondernemen - €62.95
Met Internationaal ondernemen krijgen Nederlandstalige programma’s in het hoger onderwijs een Nederlandstalig boek waarin de basisbeginselen van het internationaal ondernemen worden uitgelicht.
Auteur: Radha Jethu-Ramsoedh
Bestellen -
The 22 immutable laws of marketing - €14.83
Al Ries en Jack Trout zijn twee zeer succesvolle marketingstrategen. Zij doen een beroep op hun veertig jaar ervaring in de marketing om u de 22 wetten van de marketingwereld te kunnen presenteren.
Auteur: Al Ries
Bestellen -
De Lean startup - €31.5
In deze uitgave leest u alles over de principes en technieken van de Lean Startup. De methode is ontworpen om u te leren hoe u een startup opbouwt.
Auteur: Eric Ries
Bestellen -
Principes van marketing - €79.95
Auteur: Philip Kotler
Bestellen -
Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport - €42.5
Het centrale model van deze editie is gebaseerd op een speciaal ontwikkeld Sportmarketingcanvas, waar de sportmarketeer in ontwikkeling maar ook de professional direct mee aan de slag kan.
Auteur: Hugo Gruijters
Bestellen -
De complete marketingmethode NIMA A-B-C - €79.5
'De Complete Marketing Methode NIMA A-B-C' is met zeer veel aandacht ontwikkeld voor zowel studenten, professionals als opleiders die hun inzicht in het marketingvak willen verdiepen, zowel voor het heden als voor de toekomst.
Auteur: William Van Vessem
Bestellen -
Iedereen praat erover - €29.95
Dit is het eerste boek dat verder gaat dan de vraag waarom mond-tot-mondreclame belangrijk is.
Auteur: Rob de Groot
Bestellen -
Fundament van succes - €35.99
'Fundament van succes' geeft jou als groeiondernemer het totaalplaatje en helpt je te bepalen op welk element jij moet focussen om de volgende stap te zetten. Het is een compleet handboek, maar tegelijkertijd heel persoonlijk en vol verhalen.
Auteur: Femke Hogema
Bestellen -
Spring eruit met LinkedIn - €20
Wil jij groeien als ondernemer? Start dan nu met het écht effectief inzetten van LinkedIn. Ga aan de slag met deze lekker praktische gebruikersgids voor het grootste zakelijke platform van Nederland.
Auteur: Trudy Pannekeet
Bestellen -
True Storytelling - €35.99
Merken hebben ons de afgelopen decennia bedolven onder een eindeloze stortvloed van beloften die zij vaak niet of slechts gedeeltelijk waarmaakten.
Auteur: Paul Hillesum
Bestellen -
Elke week goede leads - €14.95
Ook ondernemers met geweldige producten hebben vaak moeite om aan tafel te komen bij de beste klanten. Dat heeft enorme consequenties.
Auteur: Martine Teeselink
Bestellen -
500 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts - €22.5
Met maar liefst 500 tips en ideeën weet jij straks makkelijker de weg te vinden op de tijdlijn, voor zowel het persoonlijke profiel als de bedrijfspagina.
Auteur: Corinne Keijzer
Bestellen